Czas realizacji zamówień: 7-10 dni roboczych

ODPOWIEDZI NA TWOJE PYTANIA

GWARANCJA/ZWROTY

Czy produkty zakupione na Giftbay.pl podlegają zwrotowi?

Nie. W związku z tym, że wszystkie produkty w sklepie giftbay.pl są całkowicie spersonalizowane w przypadku zakupu klientowi nie przysługuje prawo do zwrotu.

Więcej informacji znajdziesz TUTAJ.

Czy produkty Giftbay.pl są objęte gwarancją?

Produkty zakupione na giftbay.pl objęte są 24-miesięczna gwarancją. Gwarancja ta pokrywa defekty produkcyjne. Ostateczna decyzja zależy od Plantwear S.A. Plantwear S.A. akceptuje roszczenia gwarancyjne bezpośrednio od klienta końcowego jedynie w przypadku gdy produkt został zakupiony bezpośrednio od Plantwear S.A. Jeżeli zakupiłeś/aś produkt Giftbay.pl od innego sprzedawcy, należy zwrócić się do niego z roszczeniem (jeżeli z jakiegokolwiek powodu sprzedawca nie chcę przyjąć roszczenia – poinformuj nas).

Plantwear S.A. nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia mechaniczne wynikłe jako efekt niewłaściwego użycia produktów.

Jeżeli produkt zostaje naprawiony, bądź wymieniony na nowy w ramach roszczenia gwarancyjnego – nowy produkt jest objęty nowym, 24-miesięcznym okresem gwarancyjnym.

WYSYŁKA

Jakie są dostępne metody wysyłki?

Przesyłki nadawane są za pośrednictwem kuriera DPD lub do wybranego paczkomatu InPost. W przypadku przesyłki kurierskiej DPD, w dniu wysyłki, otrzymasz SMS z numerem śledzenia Twojej paczki. W dniu doręczenia otrzymasz kolejną wiadomość zawierającą bezpośredni kontakt do kuriera.

Jaki jest czas przetwarzania zamówienia?

Czas przetwarzania zamówienia to 24h (dotyczy zamówień złożonych i opłacanych od poniedziałku do piątku do godz.12 za wyjątkiem świąt). Czas realizacji ulega też wydłużeniu w okresie wzmożonej ilości zamówień, czyli w okresach okołoświątecznych, black friday, wyprzedaży, promocji itd.
Jeśli masz jakiekolwiek specjalne wymagania, skontaktuj się z nami [email protected]

Kiedy mogę skorzystać z darmowej dostawy?

Darmowa wysyłka obejmuje wszystkie zamówienia na kwotę powyżej 300 zł. Wyjątkiem są niektóre akcje promocyjne, które uprawniają do darmowej wysyłki niezależnie od kwoty zamówienia. Jeśli taka promocja ma miejsce, informujemy o niej na stronie głównej. Darmowa wysyłka obejmuje zarówno dostawę kurierską, jak i do paczkomatu.

Czy wysyłacie poza granice Polski?

Istnieje taka możliwość. Koszt wysyłki do Niemiec i Austrii to 36.90zł. W przypadku innych państw Europy koszt wysyłki wynosi 60 zł (przesyłki dostarcza DPD).

Czy wymagany jest mój podpis przy odbiorze?

Jak najbardziej. Wystarczy jednak że podpisze ktoś z domowników pod adresem.*

*Aktualnie z uwagi na sytuacje epidemiologiczną kurierzy mogą nie wymagać podpisu. Kurierzy DPD mają prawo dostarczać przesyłki pod drzwi bez podpisu odbiorcy, pod warunkiem, że odbiorca wyrazi na to zgodę. Z kolei InPost oferuję możliwość bezdotykowego odbioru paczki, dzięki aplikacji InPost Mobile.

PŁATNOŚCI

Jakie metody płatności obsługujecie?

Plantwear Polska przyjmuje płatności w następujące sposoby:

1. Paypal – zapłać z salda paypal bądź kartą kredytową/debetową.

2. Tpay – ekspresowe przelewy, płatności kartą, BLIK.

3. Przelew tradycyjny – w tym przypadku przelewu należy dokonać do 24h od złożenia zamówienia. Prosimy o przesyłanie potwierdzeń przelewów na adres [email protected]

4. Płatność za pobraniem paczki.

Na jaki numer konta dokonać przelewu bankowego za zamówienie?

W przypadku wyboru płatności przelewem bankowym, należy go dokonać do 5 dni od złożenia zamówienia. Prosimy o przesyłanie potwierdzeń przelewów na adres [email protected]

Dane do przelewu:

Nr konta: 39 1020 1068 0000 1002 0368 0618

Nazwa Banku: PKO Bank Polski S.A.

Czy kupowanie w sieci jest bezpieczne?

Wszystkie bramki płatności których używamy zapewniają szyfrowane połączenia SSL. Plantwear S.A. nie przechowuje ani nie otrzymuje Twoich danych dotyczących płatności.

ZAMÓWIENIA

Jak złożyć zamówienie?

Aby złożyć zamówienie, dodaj interesujące Cię produkty do koszyka, a następnie przejdź na stronę zamówienia. Uzupełnij swoje dane, wybierz formę wysyłki. Wybierz bramkę płatności, następnie zostaniesz przekierowany/a na bezpieczną stronę gdzie dokonasz płatności (nie dotyczy przelewu tradycyjnego). Potwierdzenie złożenia zamówienia zostanie automatycznie wysłane po zaksięgowaniu wpłaty – w przypadku bramek płatności trwa to kilka minut; w przypadku przelewu tradycyjnego, jest to przetwarzane ręcznie po zaksięgowaniu wpłaty bądź przesłaniu potwierdzenia przelewu.

Czy muszę zakładać konto aby złożyć zamówienie?

Do złożenia zamówienia nie jest wymagane zakładanie konta, aczkolwiek bardzo często przesyłamy oferty zniżkowe/wyprzedażowe do klientów, którzy założyli u nas konto.

Jak mogę anulować/zmienić zamówienie?

Jeśli chcesz anulować/zmienić zamówienie, które nie zostało jeszcze zrealizowane – natychmiast skontaktuj się z nami [email protected]

Jaki jest czas przetwarzania zamówienia?

Czas przetwarzania zamówienia to 24h. W okresie wzmożonej ilości zamówień (okresy okołoświąteczne, black friday, wyprzedaże, promocje itp.) czas realizacji zamówień może jednak ulec wydłużeniu do 7 dni roboczych.
Jeśli masz jakiekolwiek specjalne wymagania, skontaktuj się z nami [email protected]

Masz pytanie na które nie znalazłeś/aś odpowiedzi? Skontaktuj się z nami

Updating…
  • Brak produktów w koszyku.
Zimowa Wyprzedaż -> ceny już od 15,90 zł!